Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace podle zákona č.106/1999 Sb.
1. Název organizace
Muzeum města Ústí nad Labem, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Organizace byla zřízena Statutárním městem Ústí nad Labem na základě zřizovací listiny.
Zřizovací listina:
IČ zřizovatele - 00081531
Internetové stránky zřizovatele -
zobrazit3. Organizační strukturaOrganizační schéma -
zobrazit4. Kontaktní spojeníAdresa: Masarykova 1000/3, 400 01Ústí nad Labem
Více v kontaktech (telefonická spojení, e-maily, GPS) -
zobrazitTelefonní kontakt: 475 210 937, 475 211 260
E-podatelna:
muzeumusti@muzeumusti.cz5. Případné platby lze poukázatČíslo účtu: 262362001/0300 (ČSOB)
Další možnost platby je v hotovosti v pokladně organizace.
6. IČ organizace00361321
7. DIČ organizace
DIČ: CZ003613218. DokumentyDůležité dokumenty organizace
Návštěvní řád -
zobrazitBadatelský řád -
zobrazit 9. Žádosti o informace
Formulář žádosti:
|
Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb. je možno podat přímo na adrese sídla organizace.
Způsob podání žádosti:
a) žádosti sdělené telefonicky:
- jsou vyřizovány neformálně, bezodkladně a bezplatně
-
současně platí, že telefonické vyřízení žádosti je omezeno hovorem
v délce nejvýše 5 minut, je-li třeba více času ke sdělení informace, pak
je žadatel vyzván k podání písemné žádosti
b) žádosti podané ústně-osobně
- jsou vyřizovány neformálně
- v délce do 30 minut jsou účtovány pouze případné technické náklady (kopírování apod.)
c) žádosti podané písemně (poštou nebo e-mailem)
-
podléhají formalizovanému postupu, a to i v případě, kdy žadateli
nebyla ústní žádost uspokojivě vyřízena a on znovu písemně požádá
o tutéž informaci
10. Písemná žádost o informace
Za písemnou žádost se považuje žádost, ze které je zřejmé,
- že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona
-
kdo ji činí (fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum
narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena
k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se
od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště; právnická osoba uvede
název, identifikační číslo, adresu sídla a adresu pro doručování,
liší-li se od adresy sídla), adresou pro doručování se rozumí též
elektronická adresa
- komu je určena
11. Den podání
Žádost je podána dnem, kdy ji příjemce obdržel:
- osobně do podatelny organizace (pokladna, sekretariát)
- prostřednictvím internetu na e-mailovou adresu muzeumusti@muzeumusti.cz
- prostřednictvím datové schránky
- poštou
12. Lhůty pro vyřízení žádosti
-
brání-li nedostatek údajů o žadateli (fyzická osoba uvede v žádosti
jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo,
není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro
doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště;
právnická osoba uvede název, identifikační číslo osoby, adresu sídla
a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro
doručování se rozumí též elektronická adresa), vyzve poskytovatel
žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil;
nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost
poskytovatel odloží
- v případě, že je žádost nesrozumitelná,
není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš
obecně, vyzve poskytovatel žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání
žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode
dne doručení výzvy, poskytovatel rozhodne o odmítnutí žádosti
-
v případě, že požadované informace se nevztahují k působnosti
poskytovatele, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do
7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli
- nerozhodne-li
poskytovatel o odmítnutí žádosti, poskytne informaci v souladu se
žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode
dne jejího doplnění; je-li zapotřebí licence, předloží v této lhůtě
žadateli konečnou licenční nabídku
Lhůtu pro poskytnutí informace
podle může povinný subjekt prodloužit ze závažných důvodů, nejvýše však
o deset dní. Závažnými důvody jsou:
- vyhledání a sběr požadovaných informací v jiných úřadovnách, které jsou oddělené od úřadovny vyřizující žádost
- vyhledání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informací požadovaných v jedné žádosti
-
konzultace s jiným povinným subjektem, který má závažný zájem na
rozhodnutí o žádosti, nebo mezi dvěma nebo více složkami povinného
subjektu, které mají závažný zájem na předmětu žádosti
Žadatel musí
být o prodloužení lhůty i o jeho důvodech vždy prokazatelně informován,
a to včas před uplynutím lhůty pro poskytnutí informace.
13. Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti
Proti
rozhodnutí o odmítnutí žádosti lze podat odvolání do 15 dnů od doručení
tohoto rozhodnutí. Odvolání se podává písemně (doručí se osobně nebo
poštou). Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti se řídí
ustanovením § 16 zákona č.106/1999 Sb.
Formulář pro odvolání:
|
14. Nejdůležitější používané předpisy122/2000 Sb., 483/2004 Sb. (o ochraně sbírek muzejní povahy a následující)
257/2001 Sb. (knihovní zákon)
563/1991 Sb. (o účetnictví)
586/1992 Sb. (o daních z příjmů)
106/1999 Sb. (o svobodném přístupu k informacím)
101/2000 Sb. (o ochraně osobních údajů)
320/2001 Sb. (o finanční kontrole)
134/2016 Sb. (o veřejných zakázkách)
89/2012 Sb. (občanský zákoník)
15. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.Výroční zprávy -
zobrazit16. FormulářeČíslo účtu: 262362001/0300 (ČSOB)
Další možnost platby je v hotovosti v pokladně organizace.
Platba za poskytnutí informací je příslušného zákona.
Vzory licenčních smluv a licenční smlouvy upravující výhradní licence neexistují.
17. Rozpočet
18. Výroční zprávy o svobodném přístupu k informacím
19. Přehled právních předpisů vydaných v rámci věcné působnosti
Postupy nejsou vydány